Komunikaty o błędach oprogramowania

Komunikaty o błędach oprogramowania

W rzadkich przypadkach możesz otrzymywać komunikaty o błędach podczas korzystania z oprogramowania. Aby pomóc Ci rozwiązać wszelkie napotkane problemy, zebraliśmy tutaj listę możliwych kodów błędów. Jeśli jednak nie możesz znaleźć rozwiązania konkretnego problemu, zalecamy zapoznanie się z naszym artykułem dotyczącym rozwiązywania problemów. Znajdziesz tam przewodnik krok po kroku, który pomoże Ci rozwiązać problem.

Błąd 3001, błąd 2038 lub komunikat o odmowie dostępu

Jeśli napotkasz błąd 3001, błąd 2038 lub komunikat o odmowie dostępu, oznacza to, że oprogramowanie nie może uzyskać dostępu do żadnych plików w systemie. Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące kroki:

  1. Upewnij się, że masz wystarczającą ilość wolnego miejsca na dysku twardym.
  2. Sprawdź, czy masz pełne prawa dostępu do wszystkich plików i katalogów.
  3. Upewnij się, że żadne oprogramowanie antywirusowe nie blokuje dostępu do plików.
  4. Jeśli którakolwiek z powyższych sytuacji ma miejsce, odblokuj Oprogramowanie Saal Design w odpowiednich programach.
  5. Po odblokowaniu powinieneś być w stanie przesyłać pliki bez dalszych problemów.

W przypadku użytkowników systemu macOS wykonaj następujące dodatkowe kroki:

  1. Zezwól oprogramowaniu do projektowania na pełny dostęp do dysku twardego. Możesz to zrobić, przechodząc do sekcji Bezpieczeństwo > Prywatność > Pełny dostęp do dysku w preferencjach systemowych.
  2. W tej sekcji dodaj oprogramowanie do projektowania jako aplikację, która powinna mieć pełny dostęp do dysku. Dodając go tutaj, oprogramowanie powinno mieć możliwość zapisywania plików.

Wykonując te kroki, powinieneś być w stanie rozwiązać błąd 3001, błąd 2038 lub komunikat o odmowie dostępu i odzyskać normalną funkcjonalność oprogramowania.

Błąd 1000 podczas eksportowania pliku PDF

Jeśli podczas eksportowania pliku PDF z projektu pojawi się błąd 1000 , spróbuj go rozwiązać, ponownie uruchamiając oprogramowanie i ponawiając próbę eksportu.

Błąd 1132 w systemie macOS

Błąd 1132 może pojawić się, jeśli masz bibliotekę Apple Photos z bardzo dużą liczbą przechowywanych obrazów

  1. Otwórz ustawienia zabezpieczeń w systemie i wyłącz bezpośredni dostęp do Fotozestawu Apple dla oprogramowania do projektowania.
  2. Nadal możesz dodawać obrazy z biblioteki Apple Photos za pomocą funkcji przeciągnij i upuść, aby umieścić dowolny obraz na produkcie.

Błąd 2032

Ten błąd oznacza, że oprogramowanie nie może połączyć się z Internetem z powodu możliwych blokad bezpieczeństwa. Aby to naprawić:

  1. Wyłącz tymczasowo narzędzia antywirusowe/malware.
  2. Zezwól na oprogramowanie w ustawieniach zapory sieciowej komputera.
  3. Sprawdź ograniczenia internetowe w ustawieniach routera.
  4. Wypróbuj inne połączenie internetowe, takie jak mobilny hotspot.

 

Twoje ustawienia językowe nie odpowiadają językowi tej witryny. Wybierz:

Twoje ustawienia językowe nie odpowiadają językowi tej witryny. Wybierz: