Import CSV
Ta funkcja jest przydatna, gdy masz już plik CSV zawierający dane uczestników. Dzięki niej możesz zaimportować wszystkie kontakty bezpośrednio do systemu, organizując je w ramach odpowiednich grup. Pamiętaj, że musisz pobrać przykładowy plik, wypełnić go swoimi danymi i zaimportować ten plik CSV.
1. Potwierdzenie RODO
Ważne jest dla nas, abyś przestrzegał RODO. Dlatego przed skorzystaniem z tej opcji musisz potwierdzić, że otrzymałeś RODO od wszystkich uczestników. Potwierdź to, klikając Kontynuuj.
2. Importuj CSV
Po wybraniu tej opcji pojawi się pusta tabela z kolumnami reprezentującymi dane, które można zaimportować. W prawym górnym rogu znajdziesz:
Wyczyść listę: Usuwa wszystkie wprowadzone dane.
Prześlij plik CSV: Umożliwia wybranie pliku CSV zawierającego wszystkie dane uczestników do zaimportowania.
Pobierz pliki przykładowe: Pobierz przykładowy plik CSV w celach referencyjnych, pokazujący kolejność wprowadzania danych. Ważne jest, aby użyć tego szablonu i unikać przesyłania innego pliku, ponieważ może to prowadzić do błędów.
Gdy plik CSV będzie gotowy, kliknij na Prześlij plik CSV i wybierz plik. Tabela zostanie automatycznie wypełniona informacjami. Możesz zmienić lub dodać informacje, klikając ikonę klucza w każdym wierszu.
Po upewnieniu się, że wszystkie szczegóły są dokładne, kliknij przycisk Importuj uczestników w prawym dolnym rogu.
3. Sprawdź zadanie fotograficzne
Zadanie fotograficzne zostanie otwarte z automatycznie utworzonymi grupami, w tym wszystkimi uczestnikami w każdej grupie.
Możesz dodać nową grupę, wpisując jej nazwę w polu Nowa grupa u góry i klikając przycisk Dodaj.
W prawej kolumnie wyświetlane są wszystkie menu w ramach Photo Job. Domyślnie wyświetlane jest menu Ogólne, umożliwiające dostosowanie ustawień Fotozestawu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z artykułem Menu ogólne.
4. Wykonywanie zdjęć
W dniu sesji zdjęciowej zarejestrujesz już wszystkich uczestników. Na potrzeby sesji zdjęciowej możesz teraz wydrukować kody QR z kontaktami lub zabrać je ze sobą na smartfonie.
Aby umożliwić automatyczne sortowanie, musisz najpierw zrobić zdjęcie kodu QR, a następnie odpowiedniego uczestnika.
Aby pobrać kartę QR do sesji zdjęciowej, kliknij przycisk Kody QR po prawej stronie. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj artykuł Kody QR.
Po sfotografowaniu uczestnika musisz przekazać mu kartę QR, aby umożliwić dostęp do jego galerii po jej utworzeniu.
5. Po dniu robienia zdjęć
Po zakończeniu dnia zdjęciowego musisz przesłać zdjęcie z kodem QR każdego uczestnika wraz z wybranymi zdjęciami, które chcesz udostępnić lub sprzedać. Aby uzyskać więcej informacji na temat kolejnych kroków i funkcji, przeczytaj artykuł Workflow - przewodnik krok po kroku.