Wspólne galerie grupowe

Wspólne galerie grupowe

Oprócz tworzenia indywidualnych galerii, możesz także tworzyć wspólne galerie grupowe, do których można uzyskać dostęp ze wszystkich indywidualnych galerii QR. Oznacza to, że każdy może zamawiać zdjęcia grupowe bez konieczności ręcznego dodawania ich do każdej galerii. Istnieją dwa sposoby tworzenia wspólnych galerii:

1. Tworzenie ręczne

Aby ją utworzyć, otwórz galerię w grupie zadań fotograficznych, w której chcesz utworzyć galerię wspólną. Kliknij przycisk Dodaj i wybierz opcję Dodaj nową wspólną galerię grupową (np. zdjęcia grupowe).. Pojawi się menu, w którym możesz wprowadzić Tytuł, Opis i wybrać Typ fotografii. Po ich wypełnieniu kliknij przycisk Utwórz. Domyślnie utworzona wspólna galeria grupowa zostanie otwarta, abyś mógł przesłać żądane zdjęcia, klikając przycisk Dodaj zdjęcia.

Dodawanie wspólnej galerii grupowej

2. Automatyczne tworzenie za pomocą kodu QR

Możesz utworzyć kartki z kodem QR, których możesz użyć podczas sesji zdjęciowej, aby najpierw wykonać kod QR, a następnie zdjęcie grupowe. Dzięki temu możesz automatycznie tworzyć wspólne galerie grupowe w taki sam sposób, jak galerie indywidualne.
Aby uzyskać więcej informacji na temat tworzenia wspólnych kart galerii grupowych, przeczytaj artykuł w menu Kody QR.

Aby uzyskać więcej informacji na temat automatycznego sortowania, przeczytaj przewodnik Photo Jobs - Workflow.

Cennik galerii grup wspólnych

Domyślnie galerie grup wspólnych dziedziczą cennik z zadania fotograficznego. Pamiętaj, że jeśli cennik zawiera opcję Pobierz plik: Wszystkie obrazy w pełnym rozmiarze, musisz również aktywować opcję Uwzględnij wszystkie galerie grupowe (tylko zadania fotograficzne).. Gwarantuje to, że pliki cyfrowe ze wspólnych galerii grupowych są dołączane do poszczególnych obrazów każdej galerii. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj artykuł Cennik: Pobieranie plików.

Podczas konfigurowania zadania fotograficznego wyświetlana jest opcja ustawienia innego cennika dla wspólnych galerii grupowych, którą możesz aktywować. Możesz aktywować tę opcję w dowolnym momencie, otwierając stronę Fotozestaw ustawień zadania i aktywując stronę Opcjonalnie: Cennik zdjęć grupowych. Spowoduje to wyświetlenie pola wyboru żądanego cennika dla wszystkich wspólnych galerii grupowych w ramach zadania fotograficznego. Po wybraniu kliknij przycisk Zapisz.

Dodawanie wspólnej galerii grupowej

Możliwe jest również ustawienie określonego cennika dla konkretnej galerii grupy wspólnej. W tym celu otwórz wspólną galerię grupową i kliknij przycisk Ustawienia galerii wyświetlany w prawej kolumnie. Domyślnie ustawienia są dziedziczone z zadania fotograficznego. Dezaktywując Odziedzicz ustawienia fotozestawu, będziesz mógł wybrać konkretny cennik i w razie potrzeby aktywować promocję.

Publikowanie wspólnych galerii grupowych

Wspólne galerie grupowe są dostępne ze wszystkich indywidualnych galerii w grupie. Gdy klient wejdzie do swojej indywidualnej galerii, wspólne galerie zostaną wyświetlone na górze. Klienci mogą uzyskać do nich dostęp, klikając je i będą mogli dodać zdjęcia ze wspólnej galerii do swojego zamówienia.

Galeria ze wspólną galerią grupową

 

Twoje ustawienia językowe nie odpowiadają językowi tej witryny. Wybierz:

Twoje ustawienia językowe nie odpowiadają językowi tej witryny. Wybierz: