Promocje
W przeciwieństwie do Kuponów, które mają zastosowanie do wszystkich galerii, promocje pozwalają na ustawienie konkretnych rabatów dla poszczególnych galerii, a nawet pozwalają na różne poziomy rabatów w ramach tej samej galerii. Ta wszechstronność daje ci możliwość dostosowania rabatów i skutecznego zwiększenia sprzedaży.
Aby dodać promocję do galerii, otwórz jej Ustawienia sprzedaży i upewnij się, że opcja Zezwalaj na zamawianie jest aktywna. W ustawieniach sprzedaży aktywuj promocję, aby wyświetlić opcje jej dostosowywania.
Z promocji można skorzystać tylko raz na klienta.: Zaznaczając to pole, ograniczasz użycie rabatu do jednego razu na klienta.
Data zakończenia: Tutaj musisz określić datę zakończenia promocji.
Rodzaj: Możesz wybrać, czy promocja ma charakter bezwzględny czy procentowy. Wybór opcji Bezwzględna oznacza, że określasz kwotę rabatu w wartościach bezwzględnych, natomiast opcja Procentowa oznacza, że określasz rabat jako procent wartości zamówienia klienta.
Rabat poziom 1: W ramach promocji możesz utworzyć maksymalnie trzy różne poziomy rabatu. Dla każdego poziomu możesz ustawić kwotę i minimalną wartość zamówienia wymaganą do jego aktywacji. W ten sposób zachęcisz klientów do uzyskania maksymalnego dostępnego rabatu, zachęcając ich do zakupu większej liczby produktów.
Koszty wysyłki są wliczone w promocję (przejmujesz koszty wysyłki).: Podobnie jak w przypadku Kuponów, dla każdego poziomu rabatu masz możliwość pokrycia kosztów wysyłki zakupów swoich klientów, zaznaczając to pole wyboru.
Po skonfigurowaniu promocji dla galerii kliknij przycisk Zapisz.
Po otwarciu udostępnionego linku galerii zobaczysz wszystkie szczegóły promocji na pierwszy rzut oka. Data wygaśnięcia promocji i kwota wymagana do uzyskania rabatu zostaną wyświetlone w prawym górnym rogu. Gdy klient osiągnie poziom rabatu, kwota wymagana do osiągnięcia kolejnego poziomu rabatu zostanie automatycznie dostosowana.
Rabat zostanie automatycznie zastosowany do koszyka zakupów Twojego klienta. Pamiętaj, że promocje i Kupony nie mogą być używane w tym samym czasie.