Przepływ wiadomości e-mail

Przepływ wiadomości e-mail

Korzystaj z przepływów e-mail, aby automatycznie powiadamiać klientów o swoich galeriach. Poinformuj ich, gdy galeria jest dostępna online, gdy dodali zdjęcia do listy życzeń, ale jeszcze ich nie zamówili, lub gdy zbliża się data zakończenia galerii. Informuj swoich klientów na bieżąco i przypominaj im e-mailem, aby nie zapomnieli o swoich ulubionych zdjęciach - aby skorzystali z okazji i kupili Twoje zdjęcia.

Skorzystaj z szablonu obiegu wiadomości e-mail

Menu przepływu wiadomości e-mail

Aby utworzyć nowy obieg wiadomości e-mail, otwórz obieg wiadomości e-mail w panelu sprzedaży. Dostępny jest szablon, którego możesz użyć. Kliknięcie go spowoduje wyświetlenie wiadomości e-mail w ramach tego przepływu.

Szablon przepływu pracy

Aby utworzyć nowy przepływ pracy przy użyciu tego szablonu, kliknij przycisk Duplikuj w prawej kolumnie. Następnie musisz nadać duplikatowi nowy tytuł i kliknąć Kontynuuj. Kopia szablonu, w tym wiadomości e-mail, pojawi się następnie w menu Email Workflow, gdzie możesz edytować wiadomość e-mail zgodnie z własnymi potrzebami.

Utwórz obieg wiadomości e-mail

Aby utworzyć nowy przepływ pracy, kliknij przycisk Dodaj w menu Przepływ pracy e-mail i wprowadź tytuł nowego przepływu pracy e-mail, który będzie widoczny tylko dla Ciebie. Po zakończeniu kliknij przycisk Kontynuuj. Pojawi się nowe puste menu Email Workflow. Kolumna po prawej stronie wyświetla informacje o dacie ostatniego zapisu i funkcjach, takich jak Usuń i Zmień nazwę.

Pusty obieg wiadomości e-mail

Utwórz wiadomość e-mail wewnątrz przepływu pracy

Po wejściu w obieg wiadomości e-mail kliknij przycisk Dodaj, aby utworzyć i skonfigurować wiadomość e-mail.

Wyzwalacz: Wybierz zdarzenie, które wyzwoli wiadomość e-mail. Dostępne opcje to:

  • Dodano do listy życzeń: Wiadomość e-mail zostanie wysłana na podstawie skonfigurowanych reguł, gdy klient doda obrazy do swojej listy życzeń.
  • Data sesji zdjęciowej: Wiadomości e-mail będą wysyłane zgodnie z datą sesji zdjęciowej oraz ustawionymi regułami i dniami.
  • Data rozpoczęcia sprzedaży: Wiadomości e-mail są wysyłane na podstawie daty rozpoczęcia sprzedaży w galerii.
  • Końcowa data sprzedaży: Wiadomości e-mail będą wysyłane zgodnie z datą zakończenia sprzedaży w galerii.
  • Po rejestracji: Wiadomość e-mail zostanie wysłana natychmiast po zarejestrowaniu się klienta. (to zależy od tego, jak to skonfigurujesz)
  • Po zamówieniu: Wiadomości e-mail będą wyzwalane po złożeniu zamówienia zgodnie z ustawioną regułą i dniami.
  • Dodano produkt do koszyka zakupów: Wiadomości e-mail będą wysyłane, gdy produkt zostanie dodany do koszyka, zgodnie ze zdefiniowanymi regułami i ustawionymi dniami.
  • Pospiesz się! Promocja wygasa w dniu [EndDate]! Promocja wygasa: Wiadomości e-mail będą wysyłane na podstawie daty wygaśnięcia promocji.

Reguła: Zdecyduj, kiedy wysłać wiadomość e-mail w odniesieniu do wyzwalacza. Możesz wybrać spośród opcji Natychmiast, Dni przed lub Dni po.
Dni: Określ liczbę dni, przez które reguła będzie obowiązywać. Na przykład, jeśli wyzwalacz to Rozpoczęcie sprzedaży, reguła to Dni po i wprowadzisz 3 dni, wiadomość e-mail zostanie wysłana 3 dni po rozpoczęciu sprzedaży.
Czas wysłania: Określ czas wysłania wiadomości e-mail.

Filtruj odbiorcę: Tutaj możesz wybrać pomiędzy:

  • Wszyscy, aby wysłać wiadomość e-mail do wszystkich Twoich klientów niezależnie od ich zamówienia.
  • Zamówione, aby wysłać wiadomość e-mail tylko do klientów, którzy złożyli zamówienie.
  • Nie zamówiono, aby wysłać wiadomość e-mail do klientów, którzy jeszcze nie złożyli zamówienia.

Temat: Wprowadź temat wiadomości e-mail.
Wiadomość: Utwórz treść wiadomości e-mail. Możesz dostosować styl tekstu, dodać akapity, linki i obrazy zgodnie z wymaganiami.
Wyślij testową wiadomość e-mail: Przed sfinalizowaniem wyślij testową wiadomość e-mail, aby sprawdzić wygląd i sposób działania oraz wprowadzić wszelkie niezbędne poprawki, aby upewnić się, że wynik spełnia Twoje oczekiwania.
Przykładowy obieg wiadomości e-mail

Po skonfigurowaniu kliknij przycisk Zapisz. Twoja nowa wiadomość e-mail pojawi się w utworzonym menu obiegu wiadomości e-mail, pokazując główne zasady w celu szybkiego przeglądu. Możesz dodać tyle wiadomości e-mail, ile potrzebujesz.

Szkolny obieg wiadomości e-mail

Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w wiadomości e-mail, kliknij ikonę klucza, aby otworzyć menu Edytuj wiadomość e-mail. Z tego miejsca możesz również usunąć wiadomość e-mail, klikając przycisk kosza w prawym górnym rogu.

Użyj obiegu wiadomości e-mail

Aby aktywować obieg wiadomości e-mail w galerii lub galerii QR, przejdź do menu Galerie i uzyskaj dostęp do ustawień wybranej galerii.

Ustawienia galerii

W ustawieniach galerii znajdź i wybierz preferowany przepływ pracy z pola Przepływ pracy e-mail. Kliknij Zapisz, aby zapisać zmiany. Po skonfigurowaniu klienci, którzy zarejestrują się w Twojej galerii, będą automatycznie otrzymywać szablon wiadomości e-mail z wybranego przepływu pracy.

Dodawanie wiadomości e-mail do aktywnego przepływu pracy

Możesz dodawać wiadomości e-mail do aktywnego przepływu pracy. Te wiadomości e-mail nie będą jednak wysyłane wstecz. Będą one używane tylko dla przyszłych wydarzeń. Na przykład, jeśli galeria jest nadal online przez 10 dni i ustawisz wiadomość e-mail, która ma zostać wysłana 7 dni przed zakończeniem sprzedaży, zostanie ona wysłana zgodnie z harmonogramem, jeśli zostanie utworzona przed upływem 7 dni. Jeśli jednak dodasz wiadomość e-mail na 5 dni przed zakończeniem sprzedaży, nie zostanie ona wysłana.

Rejestracje nowych użytkowników po uruchomieniu przepływu pracy

Gdy przepływ wiadomości e-mail jest aktywny, a nowy klient zarejestruje się w galerii, będzie otrzymywać wiadomości e-mail tylko od tego momentu. Wiadomości e-mail z datą wsteczną nie będą wysyłane. Na przykład, jeśli galeria była online, a klient zarejestruje się po uruchomieniu przepływu pracy, nie otrzyma powiadomień o przeszłych wydarzeniach, takich jak publikacja obrazów. Jeśli jednak przepływ pracy zawiera wiadomość e-mail, która ma zostać wysłana 7 dni przed zakończeniem sprzedaży, a klient zarejestruje się przed upływem 7 dni, otrzyma tę wiadomość zgodnie z harmonogramem.

 

Twoje ustawienia językowe nie odpowiadają językowi tej witryny. Wybierz:

Twoje ustawienia językowe nie odpowiadają językowi tej witryny. Wybierz: