Rozwiązywanie problemów z Photo Portal
Czasami możesz napotkać problemy podczas korzystania z Photo Portal. Przygotowaliśmy szczegółowy przewodnik rozwiązywania problemów, aby pomóc Ci w ich rozwiązaniu. Wykonaj poniższe kroki, aby zidentyfikować problem i znaleźć odpowiednie rozwiązanie.
Aby uzyskać przydatne samouczki i inne treści dotyczące Photo Portal, odwiedź nasze Centrum Pomocy.
Logowanie niemożliwe
Komunikat o błędzie: "Nieprawidłowy adres e-mail lub hasło"
Upewnij się, że masz konto. Jeśli nie masz pewności:
- Kliknij na Utwórz konto
- Wprowadź swój adres e-mail
- Jeśli konto już istnieje, otrzymasz powiadomienie.
Sprawdź, czy poprawnie wprowadziłeś swój adres e-mail i hasło:
- Upewnij się, że nie ma literówek
- Sprawdź, czy włączony jest Caps Lock lub Num Lock.
- Jeśli skopiowałeś i wkleiłeś swoje dane uwierzytelniające, spróbuj wpisać je ręcznie.
- Jeśli problem nie ustąpi, kliknij Nie pamiętasz hasła?, aby zresetować hasło.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami w otrzymanej wiadomości e-mail, aby utworzyć nowe hasło.
Komunikat o błędzie: "Nie znaleziono konta. Być może zalogowałeś się do niewłaściwego portalu".
Upewnij się, że jesteś na właściwym portalu/witrynie, na której zarejestrowałeś swoje konto. W razie potrzeby przełącz się na właściwy portal i spróbuj zalogować się ponownie.
Jeśli przypadkowo zarejestrowałeś się na niewłaściwym portalu i chcesz użyć tego samego adresu e-mail na innym portalu, najpierw zaloguj się na "niewłaściwym" portalu i usuń konto. Pamiętaj, że spowoduje to trwałe usunięcie wszystkich danych, projektów, galerii itp. z konta.
Nie otrzymano kodu PIN lub problem nie został opisany tutaj
Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej w celu uzyskania dalszej pomocy.
Adres nie został rozpoznany podczas próby utworzenia konta
Jeśli Twój adres nie zostanie rozpoznany, zobaczysz okno dialogowe z trzema opcjami:
- Edytuj: Wybierz tę opcję, aby poprawić błędy w adresie.
- Użyj sugerowanego adresu: Jeśli system znajdzie alternatywny adres lub inny format, potwierdź go, klikając "Użyj sugerowanego adresu".
- Użyj wprowadzonego adresu: Nie musisz akceptować sugerowanego adresu, nadal możesz użyć wprowadzonego adresu.
Jeśli nadal napotykasz problemy, kontynuuj z wybranym adresem i pamiętaj, że możesz go później zaktualizować.
Ogólne problemy z wyświetlaniem i inne problemy z konfiguracją
Jeśli elementy nie są wyświetlane poprawnie lub nie można ich wybrać, spróbuj wykonać następujące czynności:
- Użyj przeglądarki takiej jak Chrome, Edge lub Safari. Jeśli problem dotyczy konkretnej przeglądarki, poinformuj o tym dział obsługi klienta.
- Przetestuj problem na innej przeglądarce, urządzeniu lub połączeniu internetowym.
- Upewnij się, że przeglądarka i system operacyjny są zaktualizowane do najnowszej oficjalnej wersji. Unikaj korzystania z nieaktualnych wersji lub wersji beta.
- Sprawdź ustawienia przeglądarki, oprogramowanie innych firm, wtyczki, rozszerzenia, programy blokujące wyskakujące okienka lub reklamy itp. w celu upewnienia się, że nie zakłócają one działania. W razie potrzeby wypróbuj nową instalację standardowej przeglądarki. Zezwól na pliki cookie, jeśli zostaniesz o to poproszony.
- Wyczyść pamięć podręczną/dane przeglądarki (wybierz "cały czas" jako zakres czasu i wszystkie opcje z wyjątkiem haseł/formularzy automatycznego wypełniania). Zamknij przeglądarkę, uruchom ponownie urządzenie i sprawdź ponownie.
- Upewnij się, że nie ma ogólnych problemów z połączeniem internetowym lub szybkością i że zapora ogniowa / program antywirusowy nie przeszkadza.
Po przejściu przez tę listę kontrolną problem powinien zostać rozwiązany.
Link do galerii nie działa
Jeśli link do galerii, który chcesz udostępnić, nie działa:
- Upewnij się, że używasz prawidłowego linku udostępniania z menu Ustawienia udostępniania.
- Spróbuj dezaktywować udostępnianie w menu Ustawienia udostępniania, a następnie aktywuj je ponownie. Sprawdź, czy problem został rozwiązany.
Zmiany w galerii nie są wyświetlane natychmiast
Poczekaj chwilę, ponieważ przetwarzanie dużych galerii lub galerii zawierających obrazy w wysokiej rozdzielczości może potrwać kilka minut. Czas przetwarzania zależy od wielu czynników.
Obieg wiadomości e-mail nie został wysłany we właściwym czasie (z opóźnieniem lub nigdy nie został dostarczony).
- Sprawdź historię wiadomości e-mail, aby zobaczyć, kiedy zostały wysłane.
- Pamiętaj, że opóźnienia mogą wynikać z kwestii technicznych, problemów z siecią lub konfiguracji usługi poczty e-mail. Wiadomości e-mail mogą być również blokowane przez filtry antyspamowe lub przenoszone do folderów promocyjnych.
- Spróbuj ustawić czas dostawy w zwykłych godzinach pracy, aby uniknąć opóźnień spowodowanych konserwacją systemu.
- Jeśli zmiany w przepływie pracy nie zostaną poprawnie zastosowane, utwórz nowy przepływ pracy zamiast edytować istniejący.
Zadania fotograficzne: Galerie są nieprawidłowo publikowane, link do galerii nie działa, wiadomości e-mail nie są wysyłane prawidłowo.
- Sprawdź, czy nie ma żadnych nieprawidłowych lub sprzecznych dat lub ustawień: daty publikacji, daty sesji zdjęciowej, daty promocji, daty zakończenia publikacji, daty Kuponu i daty przepływu wiadomości e-mail.
- Upewnij się, że wszystkie ustawienia udostępniania i sprzedaży są prawidłowe i aktywowane.
Cena wyświetlana w galerii jest nieprawidłowa
- Sprawdź ustawienia galerii, aby upewnić się, że wybrano prawidłowy cennik.
- Sprawdź cennik, aby upewnić się, że dopłata jest ustawiona prawidłowo dla każdego artykułu. Jeśli wybrałeś Ustaw cenę dla każdego produktu, upewnij się, że zdefiniowałeś poprawną cenę dla każdego artykułu.
- Sprawdź wszelkie bezpłatne opcje sprzedaży dodatkowej lub pobierania, które mogą powodować rozbieżności w oczekiwanej cenie.
- Upewnij się, że wszelkie promocje lub rabaty dla galerii zostały prawidłowo zastosowane.
Kupon został utworzony, ale nie działa lub nie jest prawidłowo stosowany.
Usuń kupon i utwórz nowy, aby rozwiązać problem.
Subskrypcja Saal Prio: wysyłka nie jest bezpłatna dla klientów
Upewnij się, że minimalna kwota zamówienia została osiągnięta. Pamiętaj, że minimalna kwota jest obliczana po odjęciu kosztów wysyłki, promocji, rabatów i Kuponów.
Pobieranie plików: pobieranie nie działa po kliknięciu przycisku w galerii.
Spróbuj użyć innej przeglądarki i urządzenia, aby rozpocząć pobieranie. Problem może być spowodowany ustawieniami przeglądarki/urządzenia blokującymi pobieranie.
Pobieranie plików: Nie masz pewności, jak i gdzie pobrać obrazy
- Po złożeniu zamówienia sprawdź pocztę e-mail, aby uzyskać potwierdzenie zamówienia, fakturę i osobną wiadomość e-mail z linkiem do pobrania.
- Wiadomość e-mail z linkiem do pobrania nie dotarła: wyślij ją ponownie w Sprzedaż → Zarządzanie zamówieniami > otwórz zamówienie i kliknij Wyślij ponownie linki do pobrania do klienta.
- Sprawdź wszystkie foldery wiadomości e-mail, w tym Spam, Promocje lub Powiadomienia.
- Jeśli łącze pobierania nie otwiera się, spróbuj skopiować łącze (kliknij prawym przyciskiem myszy i skopiuj) i wkleić je w nowym oknie/zakładce przeglądarki. Jeśli to nie zadziała, otwórz wiadomość e-mail w innej aplikacji/przeglądarce.
€0 zamówienia w Zarządzaniu zamówieniami
- Przejrzyj swój cennik, aby sprawdzić, czy zdefiniowałeś bezpłatne zamówienie do pobrania. Zamówienie "€0" zostanie utworzone i pojawi się na Twojej liście zamówień, nawet jeśli nic nie zostanie opłacone.
- Sprawdź, czy zamówienie jest zamówieniem "Nowa produkcja" lub "Wyślij ponownie link do pobrania". Są one tworzone, gdy klient zgłasza brak lub uszkodzenie artykułu lub nie otrzymał linku do pobrania. Pierwotne zamówienie zostało opłacone, więc nowe zamówienie wynosi 0 €. Zamówienia te nie wpływają na Twoje zyski ani rozliczenia.
Bezpłatne bezpośrednie pobrania nie pojawiają się w Zarządzaniu zamówieniami
Bezpłatne bezpośrednie pobrania nie generują zamówienia w Twoim Zarządzaniu Zamówieniami. Klienci mogą rozpocząć pobieranie, klikając przycisk.
Jeśli chcesz śledzić pobieranie, zdefiniuj artykuł w cenniku (nawet jeśli jest ustawiony na 0 €). Klienci będą musieli złożyć "zamówienie 0 €", aby pobrać obrazy.
Proponowane rozwiązania nie działają / Problem nie został tutaj wyjaśniony
Skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej. Aby pomóc nam szybko Ci pomóc, podaj następujące informacje podczas kontaktu z nami:
- Adres e-mail konta Photo Portal (jeśli jest inny niż ten, którego używasz do kontaktu z nami).
- Nazwa dotkniętej galerii, projektu, zadania fotograficznego, przepływu pracy itp.
- Jeśli dotyczy to linku do udostępniania / strony profilu, dołącz link do udostępniania / link do strony profilu.
- Zawsze dołączaj pełnoekranowy zrzut ekranu przedstawiający problem. Pomoże to naszemu zespołowi technicznemu łatwiej ocenić sytuację.
- Jeśli problem dotyczy klienta lub zamówienia, podaj jego nazwę, adres e-mail i numer zamówienia.
Ważne: Po zgłoszeniu problemu nie wprowadzaj żadnych zmian w dotkniętych nim częściach konta. Umożliwi to naszemu zespołowi technicznemu sprawdzenie dokładnej sytuacji. Jeśli musisz natychmiast coś opublikować lub sprzedać, utwórz nową lub dodatkową galerię, pozostawiając dotkniętą galerię bez zmian do czasu jej sprawdzenia.