Reklamacja

Ładowanie danych

Jak utworzyć Reklamację

Tolerancje produkcyjne i kolorystyczne

Pomimo naszych najlepszych starań nie można uniknąć tolerancji produkcyjnych i produkcyjnych. Tolerancje występują w każdej produkcji i są dopuszczalnym odchyleniem, które powstaje w wyniku procesu produkcyjnego.

Niestety nie można całkowicie uniknąć związanych z produkcją, niewielkich odchyleń kolorystycznych między różnymi materiałami i zamówieniami. Wynika to z zastosowania różnych materiałów (Fotoobrazy, Plakaty, Kartki, Fotoksiążki, Odbitki artystyczne itp.) oraz różnych metod produkcji. Wszystkie materiały różnią się właściwościami, takimi jak biel materiału lub powierzchni, a metody produkcji, maszyny i atramenty różnią się od siebie. Dlatego nie można porównywać wyników kolorystycznych Fotoobrazu i Odbitki artystycznej.

Reklamacja

Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą zamówienia (na przykład produkt wygląda inaczej niż w Twoim projekcie, nie jesteś zadowolony z kolorów, produkt jest uszkodzony itp.), możesz otworzyć swoje zamówienie, wpisując swój adres e-mail i numer zamówienia. Pamiętaj, że nie ma możliwości złożenia reklamacji telefonicznie.

Order functions on website

Po otwarciu zamówienia możesz kliknąć przycisk Funkcje, co spowoduje wyświetlenie szeregu opcji. Tutaj znajdziesz opcję złożenia Reklamacji. Po jej kliknięciu pojawi się okno z formularzem do wypełnienia.

Order complaint form

Pierwszą rzeczą, którą musisz określić, jest to, czy reklamacja dotyczy całego zamówienia, czy tylko niektórych pozycji.

Następnie musisz wybrać, czy reklamacja dotyczy jakości produktu, czy transportu i dostawy.

W przypadku jakości produktu musisz wybrać, czy powodem są kolory, niedokładne odwzorowanie obrazu lub uszkodzony produkt.

W przypadku transportu/dostawy musisz wybrać, czy powodem jest uszkodzony produkt lub dostawa, czy też produkt nie został jeszcze dostarczony.

Po dokonaniu wyboru zostaniesz poproszony o podanie odpowiednich szczegółów i zdjęć. Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij przycisk Prześlij. Zbadamy sprawę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Twoje ustawienia językowe nie odpowiadają językowi tej witryny. Wybierz:

Twoje ustawienia językowe nie odpowiadają językowi tej witryny. Wybierz: