Zarządzanie zamówieniami
Usprawnione śledzenie i kontrola zamówień
Zarządzanie zamówieniami
Uzyskaj kompleksowy wgląd w przegląd wszystkich zamówień, w tym istotne szczegóły, takie jak daty zamówień, numery, informacje o klientach, łączne kwoty i zyski. Funkcja ta umożliwia skuteczne śledzenie i zarządzanie każdą transakcją, oferując wyraźny obraz aktywności sprzedażowej, zapewniając, że jesteś na bieżąco ze statusem i szczegółami zakupów klientów.
Ręczne zatwierdzanie (opcjonalnie)
Przejrzyj i zatwierdź każde zamówienie, zanim trafi ono do produkcji. Ten proces ręcznego zatwierdzania daje Ci uprawnienia do upewnienia się, że każde zamówienie spełnia Twoje standardy, oferując ostateczną kontrolę jakości, gwarantując zadowolenie klienta i utrzymanie wysokiej jakości produkcji.
Lista rozliczeń
Z łatwością poruszaj się po swoich finansach za pomocą listy rozliczeń, która zapewnia miesięczny zbiorczy przegląd Twoich zarobków. Każde rozliczenie wyświetla szczegółowe informacje o zamówieniach złożonych za pośrednictwem Twoich galerii, w tym o osiągniętym zysku. Wypłaty są dokonywane 15 dnia następnego miesiąca.
Zastąp obrazy (opcjonalnie)
Zoptymalizuj swój przepływ pracy, przesyłając najpierw nieedytowane i/lub niskiej rozdzielczości obrazy jako podgląd. Gdy otrzymasz zamówienie, zostaniesz poproszony o zamianę obrazów przed złożeniem zamówienia. Dzięki temu możesz zaoszczędzić miejsce na dysku lub edytować tylko te obrazy, które zostały zamówione przez klienta. Dzięki temu możesz oferować produkty o doskonałej jakości.
Eksport CSV
Łatwo eksportuj swoje zamówienia i listy kontaktów do formatu CSV, umożliwiając płynną integrację z innymi systemami lub szczegółową analizę za pomocą arkusza kalkulacyjnego. Ta funkcjonalność zwiększa twoje możliwości organizowania, analizowania i wykorzystywania danych poza platformą, oferując elastyczność w zarządzaniu i interpretowaniu informacji biznesowych.
Dostawa bezpośrednia lub odbiór w sklepie
Wybierz najbardziej odpowiednią opcję dostawy dla swojej firmy, niezależnie od tego, czy jest to bezpośrednia dostawa na adres klienta, czy odbiór w Twoim studio. Ta elastyczność pozwala nadać zamówieniom osobisty charakter, potencjalnie przepakowując je w celu uzyskania markowego doświadczenia lub po prostu usprawniając proces dystrybucji, aby spełnić Twoje potrzeby operacyjne.
Opóźnione przekazanie do produkcji
Dzięki funkcji Delayed Handover możesz ustawić niestandardowe opóźnienie dla zamówień przed wysłaniem ich do produkcji. Daje Ci to dodatkowy czas na wprowadzenie zmian bez konieczności ręcznego zatwierdzania. Skonfiguruj opóźnienie w prosty sposób na swojej stronie Ustawienia sprzedaży i rozliczeń, a gdy czas minie, zamówienia zostaną przetworzone i przekazane do produkcji.
Dostosowane do Twojego przepływu pracy
Niezależnie od tego, jakie są potrzeby Twojej galerii, projektu lub przepływu pracy, mamy rozwiązania, które zaspokoją je wszystkie.
Profesjonalny rabat
Skorzystaj z rabatu 35 % na produkty fotograficzne wyprodukowane przez nasze laboratorium, sprzedawane bezpośrednio Twoim klientom.
Platforma "wszystko w jednym
Zajmujemy się przetwarzaniem płatności, rozliczeniami, obiegiem wiadomości e-mail, produkcją, wysyłką i obsługą klienta.
100% zysków ze sprzedaży produktów fotograficznych
Zatrzymaj 100% zysków ze sprzedaży produktów fotograficznych, bez prowizji.
Szeroka gama produktów
Zwiększ swoje przychody dzięki szerokiej gamie produktów fotograficznych Saal Digital.
Rozpocznijmy Twoją podróż
Poznaj Saal Photo Portal: łatwo twórz galerie, projekty i sprzedawaj zdjęcia. Zarejestruj się za darmo, aby samodzielnie odkrywać możliwości Saal Photo Portal lub zarezerwuj demo, aby uzyskać przewodnik dostosowany do Twojego przepływu pracy. Zacznij tworzyć swoją cyfrową wizytówkę już teraz!